Skip to main content

वृष राशिको वारेमा (पूर्ण जानकारी)

 वृष राशिको  वारेमा पूर्ण जानकारी

राशी चक्रमा द्वितिय स्थानमा रहेको वृष लग्न एक सुदृढ एवं सवल शक्तिको परिचायक हो । सस्कृतमा यसलाई उभ, गौ, ताबरु, गोकुल तथा मित्य नामले जानिन्छ ।

कालपुरुषको शरीरमा यसले मुखको प्रतिनिधित्व गर्दछ । यदि लग्नमाथी पाप ग्रहको प्रभाव या दृष्टि पर्न गयो भने मुखमा कुनै रोगहरु देखिन सक्छ । बृषको अर्थ साँढे , अत: बृष लग्नमा जन्म भएका जातक शक्तिशाली, भारी उठाउन सक्ने तथा ताकतवर हुन्छन् ।

स्त्रि राशि, दक्षिण दिशाको स्वामी, सौम्य स्वभाव, स्थिर राशी हो । मूल संज्ञक, ब्राह्मण वर्ण यसको स्वामी शुक्र हो । कृतिका को ३ चरण, रोहिणी र मृगशिराको २ चरण यो राशीमा पर्दछ । यदि लग्न स्वामी शुक्रको ५ र ११ भावसँग सम्वन्ध छैन भने जातक दिर्घरोगी हुनेछ ।

विस्तृतमा

नाम : उक्ष, गौ, ताबुरु, गोकुल

स्वामी : शुक्र

चिन्ह : वृषभ साढे,

शुभ : सूर्य, शनि,

अशुभ : चन्द्रमा, गुरु, शुक्र,

सम :शुक्र

मारक : बुध, मंगल

बाधक : मकर ९ भाव,

बाधकपति : शनि,

योगकारक :शनि,

उच्चस्थ :चन्द्रमा ३ डिग्री, राहु

निचस्थ : केतु

मूलत्रिकोण : चन्द्रमा ३ देखि ३० डिग्रीसम्म

भाग्यशाली रत्न : हीरा, नीलम, पन्ना सुनको औठीमा दाया हातको तेस्रो औलामा

भाग्यशाली रङ : हरीयो, निलो, गुलाबी, सेतो शुभ, रातो रंगको प्रयोगवाट वच्नुपर्ने हुन्छ ।

भाग्यशाली दिन :सोमवार,बुधवार,शुक्रवार, शनिवार ।

भाग्यशाली संख्या :८,२,७,९

व्रतको दिन :शुक्रवार

शारीरिक अंग :

चेहरा, तल्लो चेपु, तालु, कान, गर्दन, गला, गलोको घंटी, कंठनली, जिब्रो ।

रुप रंग, आकार :

गहुगोरो रंग, छोटो कद, वर्गाकार, चौरस आकृति, उन्नत चेहरा तथा आँखा, ठूलो चेहरा, ठूला कान, मोटो तथा मजवुत गर्धन, थुल थुल तिघ्रा, फूलीएको जस्तो चौडा हात, स्थूल प्रवृत्ति, कोखामा या पीठमा दाग, तिल या निशानी, हात्तिको जस्तो चाल, राम्रो पाचनशक्ति रहने, महिलाहरु सुन्दर तथा आकर्षक हुन्छन् । 

राशि गुण :

आत्म नियन्त्रण र हठि हुन्छन तर  सिद्धान्तवादी पनि हुन्छन् । खानपीन तथा सवै प्रकारका सुविधाको शौखीन हुन्छन् । अत्यन्त कामुक हुनेहुनाले यौन रोगको सिकार हुनसक्ने सम्भावना पनि रहन्छ । असाधारण सहनशक्ति हुन्छ तर कठोर तथा अपरिवर्तनशील दृष्टिकोण रहनेछ ।

सकारात्मक गुणहरु  :

खुशी, प्रेम, सुन्दरता तथा संगीतको शौकीन, सजग तथा अपरिवर्तनशील दृष्टिकोण, आत्मनिर्भर, शान्त तथा  धैर्यवान, महत्वाकांक्षी, दानशील, त्याग तथा क्षमा भावनाले परिपूर्ण, असाधारण शहनशक्ति रहने, क्रोधलाई लामो समयसम्म कायम राख्न नसक्ने, खाना वनाउन शौखीन, प्रेममय, शिष्ट, उदार हृदय, दृढ इच्छाशक्ति, विश्वसनीय, सतर्क, कल्पनाशील, विस्तृत, सौम्य, तथा शान्त, स्नेहशील, भावमय, विवेकी, आन्तरिक बल सुदृढ, व्यवहारिक, भरोसालायक, कलात्मक उद्यमी ।

नकारात्मक लक्षण तथा गुणहरु :

लालची, अचल र कठोर प्रकृति, ढिलो गतिले काम गर्नु, सुस्त, थोरै स्वार्थी र प्रतिशोधी, हठी, क्रोधी, नकलची, झनक्क रिसाउने, मुर्ख, असंवेदनशील, घमंडी, भौतिकवादी, कल्पनाहीन, पक्षपातपूर्ण रवैया ।

संभावित रोग :

गलोको सुजन, आँखामा समस्या, कानको दुखाइ,गलो या पश्चमस्तष्क पिंड(सेरिबैलमको समस्या), गठिया, टन्सिलमा सुजन, नाकमा ट्युमर, चेहरामा समस्या, पीलो, घाउ ,कण्ठमाला, कंठप्रदाह, स्वरयन्त्र प्रदाह, मोटोपन आदि ।

व्यवसाय तथा व्यापार :

सेनामा इन्जीनियर, वाणिज्यिक इकाई, वित्त प्रबन्धक, एकाउन्टेन्ट, बैंकर, साहुकार, विलासिताका वस्तुहरुको व्यापार, सिविल सेवक, खाद्यान्न, फलपूmल, बागवानी, पशुपालन, वेश्यालय, होटल, मुर्तिकार, बिल्डर निर्माणकर्ता, प्रोपर्टि डिलर, ललित कला, कलाको व्यापारी, गायक, सीनेमा मोडल, थिएटर, वाहन, मानसिक गतिविधि सहित बौद्धिक कार्यक्षेत्र ।

वृष लग्नको कुण्डलीमा ग्रहहरुको फल( वैदिक मत अनुसार)

सूर्य : चतुर्थेश, केन्द्रेश, सुखेस, तथा माताको अधिपति हुन जान्छ । अत यसलाइ कारक ग्रह मानिन्छ । दशम भावलाई पूर्ण दृष्टिले हेर्दछ यदि कुण्डलीमा सूर्य त्रिषडायमा स्थित छैन भने जातकले पिताको सम्मान वढाउनेछ ।

चन्द्रमा :

वृष लग्नको कुण्डलीमा चन्द्रमा तृतीयश हुन जान्छ । तृतिय भावको अधिपति सौम्य ग्रह भयो भने त्यसलाई राम्रो मान्न सकिदैन । तृतीयश हुनाले त्रिषडाय पनि भयो । अत: चन्द्रमालाई अकारक नै भन्नुपर्दछ । यसको दशा अन्तरदशामा भातृ विरोध, कुटुम्ब चिन्ता एवं समस्या देखिनेछ ।

मंगल :

वृष लग्नको कुण्डलीमा मंगल सप्तमेश, र व्येयशको स्वामी हुनजान्छ । सप्तमेश हुनाले प्रवल मारकेश भयो तसर्थ यसलाई अकारक ग्रह नै मान्नुपर्ने हुन्छ । यसको दशा अन्तरदशामा जातकको मानप्रतिष्ठा एवं स्वास्थ्यको व्यय, व्ययाधिक्य, कलह, आगलागी हुनु, रगत सम्वन्धि रोग तथा गृह कलह हुनेछ ।

बुध :

वृष लग्नको कुण्डलीमा बुध धनेश तथा पञ्चमेष हुन जान्छ । त्रिकोणेश हुनाले कारक वन्न गयो भने धनेश हुनाले मारक वन्न गयो अत : बुधको दशा अन्तरदशामा पूर्वाद्र्ध अनुकुलता, सुभता तथा श्रेष्ठता हुनेछ भने उत्तराद्र्ध त्यति शुभ हुनेछैन ।

गुरु :

वृष लग्नको कुण्डलीमा गुरु अष्टमेश तथा आयेश दुइ अकारक भावको स्वामी हुनाले सर्वाधिक अकारक हुन जान्छ । गुरुको दशा अधिकतर मारक नै हुन जान्छ । यदि अरु शुभ ग्रहको संयोग कुण्डलीमा भयो भने मारक नभएर विरामी, समस्या तथा अनेक वाधाहरु उत्पन्न हुनेछन ।

यस्तो गुरु जहा वस्छ त्यही भावको नै हानी पुर्‍याउदछ ।

शुक्र :

लग्नेश तथा षष्ठेश को स्वामी शुक्र सामान्यत वृष लग्नको लागी कारक नै मानिन्छ । लग्नेश हुनाले षष्ठेशको दोष लाग्दैन । फेरिपनि शुक्रको दशा पूर्वाद्र्धमा जति शुभ हुन्छ उत्तराद्र्धमा हुने छैन ।

शनि :

वृष लग्नको कुण्डलीमा शनि सर्वोत्कृष्ट कारक ग्रह हो किनकी भाग्येश तथा राज्येशको स्वामी भएर त्रिकोण एवं केन्द्रको पनि स्वामी हुन जान्छ । यदि कुण्डलीमा शनि उत्तम स्थानमा छ भने जातकको मान प्रतिष्ठालाई धेरै माथि पुर्‍याउनेछ ।

राहु र केतु :

वृष लग्नको कुण्डलीमा राहु र केतुले भावेश अनुसार नै फल दिन्छन फेरीपनि ८,१०,१२ भावमा स्थित राहुकेतुले अपेक्षाकृत शुभ दिनेछन् ।

यदि वुध दुषित छ या वाधक स्थानमा छ र शनिको दृष्टि परेको छ भने जातक बकबासी हुनेछ । यस्ता व्यक्तिहरु ज्योतिष, मन्त्र, वेद तथा आध्यात्मिकमा अगाडी जान्छन् । यिनीहरुलाई संगित खुव मन पर्छ ।

वृष लग्नको लागि पुनर्वशु, विशाखा, पुष्य, अनुराधा, पूर्वभाद्रपद र उत्तराभाद्रपद नक्षत्र वहुत खराव मानिन्छन । कुनै पनि ग्रह यदि यिनी नक्षत्रमा स्थित छन् भने तिनिहरुको दशा अन्तरदशामा जातकलाई रोग, दुर्घटना, असफलता तथा निराशा नै हात लाग्नेछ ।

भरणी, पूर्वफाल्गुनी, पूर्वशाढा नक्षत्रमा कुनै ग्रह छन र त्यसको दशा अन्तरदशा चलेको छ भने जातकले चारैतिरवाट सफलता प्राप्त गर्नेछ भने साथमा हेलचेक्राइले गर्दा रोगको सिकार विशेष गरी पेट, दात, यौन सम्वन्धि, ब्लडप्रेशर, मुखमा कुनै समस्या पनि आउन सक्नेछ ।

जसको चन्द्रमा वृष राशिमा हुन्छ उनिहरुको नामको पहिलो अक्षर ई, ऊ,ए,ओ, वा, वी, वू, वे, वो बाट शुरु हुनेछ ।

चन्द्रमा वृष राशिमा हुदाको फल

वृष राशीको स्वामी शुक्र भएको हुनाले जातक एक विनम्र मिलनसार तथा मीठो वाणी बोल्ने मानिस हुनेछ । शान्तिप्रिय भएको हुनाले शान्तिपूर्वक जीवन विताउन मन लाग्नेछ । आफनो कर्मठता अनि दक्षताले सवै सुख सुविधाहरु हासिल गर्नेछ तर आफनो हक अकिकारको लागी भने सदैव जागरुक रहनेछ र अधिकारलाई नडराइकन शान्तिपूर्वक प्राप्त पनि गर्नेछ । स्थिर राशी भएको हुनाले संकल्प अडिग हुनेछ तथा योजना , विचार अनि विश्वासले पूर्ण रहनेछ । सायद यस्ता कारणहरुले गर्दा मानिसले जातकलाइ हठी तथा जिददी भन्नेछन् । आसपास तथा समाजका मानिसहरुप्रति जातकको दृष्टि एकता, अखण्डता अनि मधुर तालमेलको नमुना हुनेछ । नातेदार साथीभाई तथा समाजवाट मान सम्मान प्रशस्त प्राप्त हुनेछ, जसले गर्दा मन प्रफूल्लित रहनेछ । धार्मिक स्वभाव भएको कारणले धर्मगुरु तथा उपदेशकहरुलाई पनि उचित मान सम्मान गर्नेछ । जातकको संगीत तथा कलामा पनि प्रेम रहनेछ हुन सक्छ यीनिमध्ये कुनै एक क्षेत्रमा जातकले नाम तथा दाम कमाउन सक्नेछ ।वृष राशीको स्वामी शुक्र भएको हुनाले जातक एक विनम्र मिलनसार तथा मीठो वाणी बोल्ने मानिस हुनेछ । शान्तिप्रिय भएको हुनाले शान्तिपूर्वक जीवन विताउन मन लाग्नेछ । आफनो कर्मठता अनि दक्षताले सवै सुख सुविधाहरु हासिल गर्नेछ तर आफनो हक अकिकारको लागी भने सदैव जागरुक रहनेछ र अधिकारलाई नडराइकन शान्तिपूर्वक प्राप्त पनि गर्नेछ । स्थिर राशी भएको हुनाले संकल्प अडिग हुनेछ तथा योजना , विचार अनि विश्वासले पूर्ण रहनेछ । सायद यस्ता कारणहरुले गर्दा मानिसले जातकलाइ हठी तथा जिददी भन्नेछन् । आसपास तथा समाजका मानिसहरुप्रति जातकको दृष्टि एकता, अखण्डता अनि मधुर तालमेलको नमुना हुनेछ । नातेदार साथीभाई तथा समाजवाट मान सम्मान प्रशस्त प्राप्त हुनेछ, जसले गर्दा मन प्रफूल्लित रहनेछ । धार्मिक स्वभाव भएको कारणले धर्मगुरु तथा उपदेशकहरुलाई पनि उचित मान सम्मान गर्नेछ । जातकको संगीत तथा कलामा पनि प्रेम रहनेछ हुन सक्छ यीनिमध्ये कुनै एक क्षेत्रमा जातकले नाम तथा दाम कमाउन सक्नेछ ।

ग्रह शान्तिको लागि

वृष राशिको स्वामी शुक्र हुने हुनाले शुक्रको शान्ति र स्तुतिले राम्रो फल प्राप्त हुनेछ । विशेषगरी शुक्रवार शिव पूजा र शिव तांडव स्तोत्रले विशेष फलदायक दिनेछ । शिव तांडव स्तोत्रको जाप गर्नाले भित्रदेखि अदभुत उर्जा शक्ति प्राप्त हुनेछ । पढ्नमा समस्या आयो भने अडियो भिडीयो बाट सुन्दा पनि हुनेछ तर आफै पढ्नाले बहुत लाभ प्राप्त हुनेछ । विना सन्देह अन्य देविदेवताको उपासना पनि गर्न सकिन्छ । प्रधानता भनेको भाव हो । शुक्रवारको दिन विशेष दिन मानेर व्रत वस्नाले निश्चित नै शुभ फल प्राप्त हुनेछ ।

शिव तांडव स्तोत्र

जटा टवी गलज्जलप्रवाह पावितस्थले गलेऽव लम्ब्यलम्बितां भुजंगतुंग मालिकाम्‌।
डमड्डमड्डमड्डमन्निनाद वड्डमर्वयं चकारचण्डताण्डवं तनोतु नः शिव: शिवम्‌ ॥१॥

जटाकटा हसंभ्रम भ्रमन्निलिंपनिर्झरी विलोलवीचिवल्लरी विराजमानमूर्धनि।
धगद्धगद्धगज्ज्वल ल्ललाटपट्टपावके किशोरचंद्रशेखरे रतिः प्रतिक्षणं मम: ॥२॥

धराधरेंद्रनंदिनी विलासबन्धुबन्धुर स्फुरद्दिगंतसंतति प्रमोद मानमानसे।
कृपाकटाक्षधोरणी निरुद्धदुर्धरापदि क्वचिद्विगम्बरे मनोविनोदमेतु वस्तुनि ॥३॥

जटाभुजंगपिंगल स्फुरत्फणामणिप्रभा कदंबकुंकुमद्रव प्रलिप्तदिग्व धूमुखे।
मदांधसिंधु रस्फुरत्वगुत्तरीयमेदुरे मनोविनोदद्भुतं बिंभर्तुभूत भर्तरि ॥४॥

सहस्रलोचन प्रभृत्यशेषलेखशेखर प्रसूनधूलिधोरणी विधूसरां घ्रिपीठभूः।
भुजंगराजमालया निबद्धजाटजूटकः श्रियैचिरायजायतां चकोरबंधुशेखरः ॥५॥

ललाटचत्वरज्वल द्धनंजयस्फुलिंगभा निपीतपंच सायकंनम न्निलिंपनायकम्‌।
सुधामयूखलेखया विराजमानशेखरं महाकपालिसंपदे शिरोजटालमस्तुनः ॥६॥

करालभालपट्टिका धगद्धगद्धगज्ज्वल द्धनंजया धरीकृतप्रचंड पंचसायके।
धराधरेंद्रनंदिनी कुचाग्रचित्रपत्र कप्रकल्पनैकशिल्पिनी त्रिलोचनेरतिर्मम ॥७॥

नवीनमेघमंडली निरुद्धदुर्धरस्फुर त्कुहुनिशीथनीतमः प्रबद्धबद्धकन्धरः।
निलिम्पनिर्झरीधरस्तनोतु कृत्तिसिंधुरः कलानिधानबंधुरः श्रियं जगंद्धुरंधरः ॥८॥

प्रफुल्लनीलपंकज प्रपंचकालिमप्रभा विडंबि कंठकंध रारुचि प्रबंधकंधरम्‌।
स्मरच्छिदं पुरच्छिदं भवच्छिदं मखच्छिदं गजच्छिदांधकच्छिदं तमंतकच्छिदं भजे ॥९॥

अखर्वसर्वमंगला कलाकदम्बमंजरी रसप्रवाह माधुरी विजृंभणा मधुव्रतम्‌।
स्मरांतकं पुरातकं भवांतकं मखांतकं गजांतकांधकांतकं तमंतकांतकं भजे ॥१०॥

जयत्वदभ्रविभ्रम भ्रमद्भुजंगमस्फुरद्ध गद्धगद्विनिर्गमत्कराल भाल हव्यवाट्।
धिमिद्धिमिद्धि मिध्वनन्मृदंग तुंगमंगलध्वनिक्रमप्रवर्तित: प्रचण्ड ताण्डवः शिवः ॥११॥

दृषद्विचित्रतल्पयो र्भुजंगमौक्तिकमस्र जोर्गरिष्ठरत्नलोष्ठयोः सुहृद्विपक्षपक्षयोः।
तृणारविंदचक्षुषोः प्रजामहीमहेन्द्रयोः सम प्रवृत्तिकः कदा सदाशिवं भजाम्यहम् ॥१२॥

कदा निलिंपनिर्झरी निकुंजकोटरे वसन्‌ विमुक्तदुर्मतिः सदा शिरःस्थमंजलिं वहन्‌।
विलोललोललोचनो ललामभाललग्नकः शिवेति मंत्रमुच्चरन्‌ कदा सुखी भवाम्यहम्‌ ॥१३॥

निलिम्प नाथनागरी कदम्ब मौलमल्लिका-निगुम्फनिर्भक्षरन्म धूष्णिकामनोहरः।
तनोतु नो मनोमुदं विनोदिनींमहनिशं परिश्रय परं पदं तदंगजत्विषां चयः ॥१४॥

प्रचण्ड वाडवानल प्रभाशुभप्रचारणी महाष्टसिद्धिकामिनी जनावहूत जल्पना।
विमुक्त वाम लोचनो विवाहकालिकध्वनिः शिवेति मन्त्रभूषगो जगज्जयाय जायताम्‌ ॥१५॥

इमं हि नित्यमेव मुक्तमुक्तमोत्तम स्तवं पठन्स्मरन्‌ ब्रुवन्नरो विशुद्धमेति संततम्‌।
हरे गुरौ सुभक्तिमाशु याति नान्यथागतिं विमोहनं हि देहिनांं सुशङ्करस्य चिंतनम् ॥१६॥

पूजाऽवसानसमये दशवक्रत्रगीतं यः शम्भूपूजनपरम् पठति प्रदोषे।
तस्य स्थिरां रथगजेंद्रतुरंगयुक्तां लक्ष्मिंं सदैव सुमुखीं प्रददाति शम्भुः ॥१७॥

॥ इति श्रीरावणकृतं शिव ताण्डवस्तोत्रं सम्पूर्णम् ॥

Laxman Bhandari

वैदिक, केपि, लालकिताव, न्यूमोरोलोजी तथा वास्तु विज्ञ, Reiki Healer

Comments

Popular posts from this blog

ज्योतिष भनेको के हो ?

ज्योतिष भनेको के हो ? ज्योतिष एउटा प्राचिन विज्ञान हो । आकाशिय सौर्यमन्डलमा रहेका ताराहरु र ग्रहहरुको आपसी सवन्धबाट प्राप्त हुने तरंगलाई सुक्ष्म गणितीय सूत्रबाट अध्ययन गरेर पृथ्विवासीमा पर्ने प्रभावको अध्ययन र विश्लेषण गर्ने एउटा विज्ञानको नाम ज्योतिष हो । ज्योतिषलाई बेदको एउटा आँखाको रुपमा हेर्ने गरिन्छ । पृथ्विमा रहेका जीवीत तत्वहरुमाथि ग्रहहरुले पार्ने प्रभावको अध्ययन तथा भविष्यवाणी गर्नु नै ज्योतिषशास्त्रको एउटा मुख्य उद्देश्य रहेको छ ।        हर कण तथा ब्रह्माण्डमा अवस्थित सम्पूर्ण जीवहरुमाथि भगवानको कृपादृष्टि तथा उसैद्धारा नियन्त्रित हुने हुनाले सामान्य नियमहरुको पालना गरियो भने उसको इच्छालाई अग्रिम रुपमा जान्न सकिन्छ । प्रत्येक मानिसहरुमा आफ्नो भविष्य जान्नको लागि स्वभाविक उत्कंठा उत्पन्न हुन्छ । ऋषिमूनिहरुले यसै भावनालाई ध्यानमा राख्दै ज्योतिष शास्त्रको रचना गरे ।   ज्योतिष शास्त्रलाई सामान्यत २ भागमा वाडिएको छ । १ . सिद्धान्त ( गणित ज...

मांगलिक दोष वास्तविक र भ्रम

मांगलिक   विचार                                                                                                                                लक्ष्मण भण्डारी वैदिक   ज्योतिषमा   विवाह   एवम्   दाम्पत्य   जीवनमाथि   विचार   गर्दा   मांगलिक   दोषमाथि   पनि   विशेष   ध्यान   दिइएको   पाइन्छ   ।   यद्यपि   मांगलिक   शब्दवाट   वर   या   वधु   पक्षका   मानिसहरु   अत्यन्त   भयभित   भएको ...

कृष्णमूर्ति ज्योतिष प्रणाली भनेको के हो ?

जन्म : १- ११ - १९०८ Time  : १२:११ मिनेट PM जन्म स्थान : थिरवैयारु, तमिलनाडु मृत्यु : २९ - ०३ - १९७२ गुरु कृष्णमूर्ति आधुनिक ज्योतिष कृष्णमूर्ति प्रणालीको प्रादुर्भाव कसरी भयो ? प्राचिन समयमा ज्योतिष शास्त्रहरु मूलतः नक्षत्रमा आधारित थिय । ग्रीकका ज्योतिषशास्त्रिहरुले राशिको संकल्पना जव ज्योतिष शास्त्रमा प्रयोग गर्न थाले, उनिहरुको देखासिखी हामीहरुले पनि गर्दागर्दै, नक्षत्रलाई नजरअन्दाज गर्न थाल्यौ । विवाहको लागी र मुहुर्त निकाल्नको लागि मात्र आज हामिले नक्षत्रको प्रयोग गर्नेअवस्थामा पुगेका छौ जवकी नक्षत्रविना ज्योतिष अधुरो हुन्छ भन्ने जान्दा जान्दै पनि यसलाई हामिले नजरअन्दाज गर्दै गयौ । परिणाम स्वरुप ज्योतिर्विदद्धारा गरिएको भविष्यकथन गलत हुन थाल्यो तर किन भविष्यकथन गलत हुनथाल्यो भनेर जान्ने कोशिश सम्म कहि कतैवाट गरिएन । जस्तोकि कुनै डाक्टरले आफ्नो गल्तीको वारेमा वताउदैन, इन्जिनियरले आफ्नो गलत निर्माणको कुरा गर्दैन उसै प्रकार ज्योतिर्विदले पनि आफ्नो गल्तीलाई ढाकछोप गर्दै गए, अनेक तर्कना गर्दै गए यिनै कारणले ज्योतिष प्रति मानिसको ...